Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2009 októberi víziók I.

November20mail 2010.06.07. 20:51

okt 30.

 

Én elmegyek, sziasztok...ez olyan lehangoló. Vess egy utolsó pillantást belém, hiányzik a lelkem.

Minden ami már halott, így elviszem magammal. Úgy érzem én vagyok az utolsó, aki képes megölni. Szóval én csak abban az esetben...

Minden körülöttem az enyém, nem lát át a hideg szememen. Nem kellene itt lenniük... hisz az enyém. Úgy érzem én vagyok az utolsó...

 

 

okt 29.

 

Tévedtek és túlbecsülitek önmagatok. Azt hiszem beteg leszek és ez a ti hibátok. Ez lesz a vége mindennek. Ez lesz a végem. Nem tudtam aludni mióta felébredtem, és megállapították hogy élek,

és hazugság volt minden. Karcoljuk bele a bőrünkbe az utunkat, ott az erek mentén. Minden nap ugyan az van, utálom ezt...de azt hiszem többé már nem érdekel. Istenem! Azt hiszem a legrosszabb dolog történt ma velem... felébredtem.

Ez a vége mindennek, itt van a vége mindennek! Azt hiszem ez a a ti hibátok....

 

okt 28.

Néha nem bírom ezt a helyet, néha ez az élet nem ízletes, néha nem érzem hogy élek...sose láttál még angyalként zuhanni

 

okt 24.

Azok megerőszakolták és elvették tőlem, valami elveszett és soha nem is láttam.

Minden este igyekszem, hiába minden...hiába. Nem emlékszem rá, csak érzem.

Néha nem bírom elviselni ezt a helyet, néha nem érzem magam.

Hiányzik a részem, elrabolták és megerőszakolták.

Te és én akartam lenni...

Téged elraboltak....

 

 

okt 22.

 

Dühös vagyok ezekre az időkre, a harag az egyetlen dolog ami létezik... mintha valami,nem...inkább semmi. Nem tudok segíteni,de tarts távol attól a helytől ahol az emberek kísértenek engem. Gyűlölök így élni. Alig várom hogy átadjam neked is ezeket az érzéseket, hogy Téged is utáljanak...

 

okt 21.

Kell valaki, tud nekem segíteni? Nekem nem is kell hogy legyen valaki.

Nekem elég a senki, csak nekem a senki...senki másnak, csak nekem.

 

okt 15.

 

Egy hete történt valami. pont egy hete volt hogy elgondolkoztam valamin. aztán a gondolatot esemény követett. majd egy szellő elfújta a gyertyák fényét és egy angyali árnyék hozott rideg hideget. a kanóc még izzik füstöl. az angyal hiába csapdos a szárnyaival. a gondolat megmarad....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr62064022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása