Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2009 novemberland

November20mail 2010.06.08. 12:27

nov 26.

Néha szeretnék ott lenni ahova lépek, látni amit nézek. Érteni mint gondolok és tudni mi vagyok.

nov 20.

Én nem, én nem akarom hogy becsukd a szemed. Szerettelek aztán el is vesztettem, hallgattam vagy figyeltem. Nekem van egy elveszettem, és én szerettelek, az álom ellopta tőlem. Ezért kérlek legalább Te ne csukd be a szemed, még ne!

Ígérhetek neked valamit, a halál elvesz minket. Ígérhetek neked valamit, mindannyian megyünk a pokolba.

A halál egy ígéret és az élet egy kibaszott hazugság!

Soha nem fogok aludni, nem csukom be a szemem... nem akarom hogy becsukd a szemed.

 

nov 19.  Andrew Matthews

 

Ha tudtam volna, hogy ma ilyen szörnyű napom lesz, akkor tegnap boldog
lettem volna.

 

nov 16.

 

Nem bánom, ha visszatart a bizsergés. Ha tudnám és te is kibírnál...

Csókolj meg, ettől gyógyulok. Ha tudnál és én meg hagynám...

 

nov 11.

 

Most valakinek összetörjük az álmát, most valakinek elfújjuk a mécsesét, most valakit bántunk.

Most még rosszak vagyunk. Most még élhetünk.

...csak jók ne lennénk soha.

 

nov 9. Basta

 

Моя жизнь мама, как черно-белое кино
Все вроде бы неплохо, но всегда есть одно "НО"
Понять не легко почему все именно так
Именно так и не иначе. Что это значит ? Пожелай мне удачи, Мама!

 

nov 8.

 

Lehet töprengeni a múlton, mi mindent vesztettél el...de lehet harcolni azért, ami még megmaradt.

 

nov 6.

 

Ez volt az első alkalom, és az utolsó is neki. Elvágta az arcát, csupa vér a mosdó. Miért utálod magad ennyire? Nap mint nap meghalsz, újra és újra. Meg kellett volna vetni a szívem a mellkasomban. A szemeink még soha se találkoztak, pedig tetszene.

 

nov 4.

 

Ments meg magamtól, mentsd meg magad...magamtól. A démonok suttognak, csak még egy csíkot, csak még egy kicsit. Ez a gondolat visszhangzik a fejemben, pedig nem is az enyémek. Ments meg magamtól, mentsd meg magad.

 

nov 3.

 

Mit jelent ez neked? Értem én, hogy csinálsz valamit...én is akarok valakit. Meg kell érezned bennem ezt a betegséget. Gyere vissza, ne sétálj csak úgy el....ahh miért nem látod?! Gyere vissza hozzám!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr882065424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása