Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2010 márciusok

November20mail 2010.06.20. 17:15

márc 31.

Egy Istentelen világban tud csak hinni igazán az ember.

 

márc 27.

Akkor megmutatom a jövőt

 

márc 24. genocide

A jövő piros mert a vér festi.

 

márc 20. Az álombéli pszichózis : fehér ló

az ösztönhöz, tisztasághoz és a testműködéshez kapcsolódó álomkép, mely tulajdonságok erőteljes érzelmi energiákat szabadíthatnak fel, mint a düh, és az abból keletkező káosz és pusztulás

 

márc 19. 2008.február 26. 22:33

 "Nem tudok rá mit mondani. Sajnálom, de bennem már nem sok maradt meg a dologból, hiszen elég rövid ideig tartott, a vége pedig akkora kiábrándulást hozott, hogy semlegesitette az addigi érzéseimet a kapcsolatunkat illetően.
A másik meg, hogy Pestre költöztem, nem sokat járok haza és kevés az időm, azt pedig a barátaimmal töltöm.
Szerintem az idő megszépti az emlékeket... zárd le te is, és lépj tovább, hiszen nincs mit tovább ragozni ezen."

márc 18. "és ez a rossz életminőségnek tudható be?"

rock and roll, én nem szaroztam... én csináltam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
márc 12.
 

Hány féle képpen tud egy ember meghalni?

NE!

Gyere ide Beatrice.

Megszeretnélek csodálni.

Ne. Engedj el.

Nem csak szenvedés van a Pokolban szerelmem. Kimondatlan élvezetek vannak itt, élvezetek amit te, ember nem tudsz érezni.

 

márc 12. IHM

 

voltaképp innen is látszik a táj hiába szállított arrébb,ez a vagonnal szétsúrolt sínpár

 

 

márc 10.

 

Szemem könnyes árkát ülik körül a gondok, oda okádják a gonoszok a mocskot.

 

 

márc 9.

 

Némán ordítok, süket füleket kínzó hangerőn. Némán eltűnő fájdalommal küzdök, nem csak én. Ez a haladás, ami sokkal inkább visszafordulás. Földtől való morbid elragaszkodás.

 

 

márc 3. Vadászatra fel

 

Szárazföldön, tengeren
Leselkedik a pusztulás
A teremtménynek
Halnia kell!

 

márc 2.

 

Igaz hogy bukott.. de hogy győzhetnéd le Isten első angyalát?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 márc 1.

 

 A saját arcára formált...és nekem kéne térdre ereszkednem előtted?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr882095936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása