Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

zuhan

November20mail 2010.11.11. 15:09

 

Elsöpröm a hitet, kivégzem a reményt, megölöm az Istent, eltiprom a Gonoszt.

Jót csak akkor lehet tenni

ha azt hagyják, rosszat akármikor. Ez elszomorít engem, az viszont vigasztal hogy

annyira mélyen vagyok hogy ha még egy picit lejjebb esek, akkor már fent leszek...

körbeértem egy ciklust. Most lentről zuhanok felfelé, csak most nem fog várni a tenger

lágy ölelése. Most nem vár majd semmi se csak a magányos ég, a hideg szellő.

Vajon miért történik mindig ez? Nem hiszem hogy ennyit tudnék hibázni.

Egyedül a világ peremén, egyedül a szemem sarkán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr802441741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása