Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

látod...?

November20mail 2010.12.17. 22:01

 

Unalmasság az élet kulcsa, a szürke köd a lényeg...ami elhomályosítja a látásmódot és egy szokatlan új világot tár fel. Mert nem látod az úgynevezett „normát”. Azonban ez az egyhangú szürkeség köré burkolt szivárvány lesz a leggyengébb pont. Mert ha azt valaki egyszer megfejti, vége mindennek... egyszerűvé válik az ember, hiába kecsegtető a köret, könnyen rá lehet lelni a lényegre. Nincs játék se izgalom... ez a végső kivetkőzés, levetkőzés, megadás, önfeláldozás a másik oltárján.

Nem ide vág... de kurvára szeretném ha csak a felét amit gondolok, érzek azt megértenéd.

Lehet nem itt tartanék, lehet te sem. Tudtam hogy erős vagyok, mert a vulkánból születtem, én Tufa.

Ez a tufaság okozza a vesztem, mindahányszor mert hallgatok a szívemre. Értelmet és logikát vesztve puszta ösztön lénnyé válok, ami egy idő után unalmas.

Érdekességét veszti, tiltottságot old fel... és hát Éva se a free gyümit happolja.

Most is sok a gát, éppen elég ahhoz hogy újra ne kövessem el ezt a hibának nem nevezhető, őszinte érzést...magamat megkímélve a hasonló törésektől.

Ez egy heg, mint a többi. Amit nem gyógyít be semmi se, és pont azért hogy emlék maradjon és tapasztalat.

Mert nem éri meg magad oda adni senkinek se. Ez nem mese, ez a kibaszott trú fáking black metál... vagy az élet ahogy ti nevezitek.

-De miért is?

 

Nézd csak meg a mögötted eltelt időszakot, kellemes emlékeket őrzöl meg, ettől hiszed azt hogy voltak jó pillanatok, tanultam, éreztem, éltem. Szép és jó. De nézd meg a mostani időszakot, hol vidít fel téged a múlt? Mert engem sehol se, csak szürkévé tesz.

-Most akkor nincsenek szép emlékek, és tanulhatni való a múlt hibáiból?

 

Emlékek vannak, jók és rosszak... hibák is. De a tudat h hibáztál nem segít, csak elkeserít. Mert mi lett volna ha nem hibázol, ha érdekes maradsz, csábító, kellemes, jó, megfelelő?

-...

 

Látod, nem éri meg érezni....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr462522888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása