Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

pein

November20mail 2011.01.19. 14:22

 

Megkérdezted, hogy miért csinálom ezt. Még ha el is mondanám, az nem változtatna semmin. De mi lenne, ha megpróbálnánk beszélgetni még egyszer?

-Nincs semmi megbeszélni valóm veled.

Mint ahogy már említettem...Békét és igazságot hozni.

-Béke? Igazság? Ne etess ezzel a szarral! A mesterem! A barátaim! A szeretteim! Azok után, amit tettél, hogy mersz békéről és igazságról beszélni?!!

Akkor mond el nekem, hogy mi a te célod?

-Megöllek téged! És visszaállítom a békét a világban!

Értem... Ez nemes tőled. Valóban igazság lenne. De...Az én családom...Az én barátaim...Az én szeretteim...ugyanezt szenvedte el, miattatok. Hogy lehet az fair, hogy csak ti beszélhettek az igazságról és a békéről?

-Miről beszélsz!?

A Tűz országa túl nagyra nőtt. Hogy megóvja a nemzet érdekeit ,a klánokat háborúba taszította,

és profitált belőle. Különben a nemzet emberei éheztek volna. De a mi nemzetünk és a faluink vált csatatérré a Nagy nemzetek harcában. És minden alkalommal, a mi országunk lett elpusztítva. Miután a harcok elmúltak, a Nagy Nemzetek stabilizálódtak. És a mi országunk fájdalom és szenvedés közepén lett hagyva. Te és én ugyanazon dolog után kutatunk. Megpróbáljuk megszilárdítani a békét, Te és én nem különbözünk semmiben. Mindketten az igazságérzetünk szerint cselekszünk. Az igazság, amit kiróttam Rátok nem más, mint amit te akarsz tenni velem. Egy szerettünk elvesztésének a fájdalma ugyanolyan neked is. És mi mindketten túl jól ismerjük azt a fájdalmat. Megvan a te igazságod és nekem is megvan a magam igazsága. Mindketten átlagos emberek vagyunk, akik a bosszút keresik az igazság zászlaja alatt. De ha van igazság a bosszúban, akkor az igazság csak még több bosszút hoz. És egy gyűlöletspirált hoz létre. Egy ilyen valóság közepette élünk jelenleg. Tudjuk mi volt a múltban, és megjósolhatjuk mi lesz a jövőben. Ez a történelem amit ismerünk. Szóval nem tehetünk róla, hogy azt hisszük, hogy az emberi lények nem képesek megérteni egymást.

A világot a gyűlölet uralja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr662595807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása