Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

kúp

November20mail 2011.01.26. 11:58

 

Igen, rendelnék egy prostit, hogy megdugjuk a barátaimmal.

-Mi? Én ezt nem csinálom.

Máshogy mondom. Szeretnénk, ha a prosti elkísérné a farkunkat vaginájába. Szeretnénk azt a lányt is, aki a képen van. Nem sületlenség. Ébressze fel, nem érdekel! Elvállal négyünket? És hármunkat?

Oké. Te kiestél. Szükségem van 3,0000re.

-Nem vagyok benne, házas vagyok.

Szükségem van 2,0000re. Én és te, barátom.

-Én sem vagyok benne, törvényen kívüli.

Uram, visszahívhatom később? Rendben. Köszönöm. Visz-hall. Csináljunk valamit, ami feldob. Legyen ez egy emlék. Szerezzünk kokaint, és törjünk be egy suliba. Vagy lopjunk el egy rendőrautót. Van Ritalinod?

-Nincs.

Ne hazudj nekem, bazze. Minden olyannak van, mint te.

-Nem hazudok.

Bocsi, de szerintem is van nálad.

-Van néhány Ativan, de ez más.

Dugjuk fel a seggünkbe.

-De ez nem kúp.

Nem számít, összetöröd és becsvarod nedves papírba, és úgy dugod fel.

-Feldugod a papírt is?

Hé, van egy ötletem. Miért nem játszunk inkább az érmével? Nem tudom, hogy mit fogok csinálni, de én kezdek elszomorodni. Vágod? Bemegyek a fürdőbe, és egyedül el leszek a saját gondolataimmal. Ki tudja, mi fog történni ott.

-Csinálj valami szórakoztatóbbat.

Jézus! Puncik. Megyek táncolni.

-Talán rossz ötlet volt ide jönni. Ha megöli magát, ugye hazamegyünk?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr692614745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása