Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

dance with the devil

November20mail 2011.05.02. 00:22

Megengedi? Megköszönném.
-Persze.
Milyen?
-Meggyes, ha szereti a meggyet.
Okos.
-Én beugranék az irodába, ha szeretne valamit. A kiszolgálás hagy kívánnivalót maga után.
Nem enni és nem kávézni jöttem.
-Mindenesetre, mennem kell. Önnek adom.
Beszélgetni jöttem, ha nem bánja.
-Hosszú estém volt és fel kell töltődnöm.
Rágyújt?
-Nem sokan szívnak már Overlooksot.
Ez igaz. Hogy hívják?
-Pál.
Az Apostol.
-Nem, csak magyar.
Mindig kedveltem a magyarokat a forró vérmérsékletüket, katolikus bűntudatukat.
-Ez csak egy név. Semmi több.
Mindig kapcsolódik valami a névhez.
-Még ha jártam volna Magyarországban.
Az apja talán másképp vélekedik a családi gyökerekről.
-Talán.26 éve nem láttam apámat, szóval...
Értem. Merre tart?
-Los Angelesbe, egy esküvőre.
Családi?
-Nem, egy jóbaráté.
Aha. Erről van szó. Hosszú az autóút az Angyalok Városáig.
-Igen. A barátnőm irtózik a repüléstől, így...
1 a 11 millióból vs. az 1 az 5000-ből. Én repülnék.
-Ketten vagyunk. Anna makacs mint az öszvér, ezért... Bár én sem vagyok egy angyal, tudja?
Az önvizsgálat jó dolog. Ott rejtőzik az igazság.
-És maga?
Én? Elkövettem néhány hibát és táncoltam az ördöggel. Maga is?
-Én nem hiszek az ördögben, és táncolni sem tudok.
Korrekt. Miben hisz?
-Abban, hogy késő van, és vissza akarok menni a barátnőmhöz.
Várjon. Ez egy egyszerű kérdés, egy egyszerű válasszal.
-Hiszek az erkölcsi iránytűben, ami becsületes élethez vezet.
Nem tudom, egyet tudok-e érteni ezzel.
-Akkor, jó éjt.
Az erkölcsi iránytűnket a döntéseink irányítják.
-Tessék?
Ha elkövettél néhány hibát, és ha úgy teszel, mintha mégsem, attól még nem élsz becsületesen.
-Mi a fenét akarsz ezzel mondani?
Azt, hogy Anna miért nem tudja?
-Ki a faszom vagy te?
Isten egyik elkóborolt gyermeke, és te ki a faszom vagy?
-Pál emlékszel? Elegem van a süket dumádból. Egyél egy kis sütit.
Az ördög hisz benned, Pál.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr32870652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása