Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Joker

November20mail 2010.06.01. 13:07

 

 Úgy nézek ki,mint aki tervez? Olyan vagyok, mint a kocsikat kergető kutya. Az izgalom mindenek felett! Nem gondolkozom, csinálom. A gengszterek terveznek,a zsaruk terveznek. Az ember is tervez. Tipikus cselszövők. A cselszövőkről tudni kell,hogy imádnak irányítani. Én más vagyok.

Görbe tükröt tartok a cselszövők elé,hogy lássák, mennyire szánalmas a féktelen hatalomvágyuk.

Ha én...

Add a kezed...

Ha azt mondom, semmi bajom veled

és a ….,hidd el, mert ez az igazság.

A cselszövők miatt tartasz most itt. Te is közéjük tartoztál, állandóan terveztél. Sokra jutottál vele.

Azt csináltam, amihez értek. Fogtam a tervedet,és szépen ellened fordítottam. Pár kanna benzinnel és lőszerrel a feje tetejére állítottam a várost.

Elmagyarázzam?

Senki sem fél, ha minden terv szerint halad. Még ha ördögi is a terv. Ha bedobnám a sajtónak,

hogy lelőnek egy bandatagot,vagy felrobban egy katonákat szállító furgon,nincs pánik,mert ez is a terv része. De ha azt mondom, hogy meghal egy senkiházi polgármester,eldobják az agyukat!

Kell egy kis anarchia.

Borítsuk fel a rendet,

és hagyjuk elhatalmasodni a káoszt. Én káoszpárti vagyok. Mondjak valamit?

Igazságos.

Élsz...

Meghalsz...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr312047677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása