Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

I love you

November20mail 2010.06.04. 13:56

 

 

Tegnap előtt hála égnek sikerült találnom egy magamfajta hölgyet, akivel igen hamar jóba lettem.

Kölcsönös volt a kezdeti vonzalom, zenékbe is egy fajtát kedveltünk, nem féltünk a fétistől, nem voltak tabuk. Szerette az elvont dolgokat, azt imádta amit mindenki más utál. Csodálatos. Harmadik szál cigimet nyomtam el. Teljesen extázisba estünk egymástól. Aznap este már nála is kötöttünk ki, felejthetetlen estét töltöttünk együtt...fehér sima bőre, vörös haja, zöld szeme. Mint egy démon ahogy simult rajta a latex. Pár perc se telt el máris gyertyákat gyújtott és jött pár okkult dologgal. Szeretne velem még egyszer baszni...de most úgy ahogy ő kívánja, imádta a vért. Már kezdett felkelni a nap, kicsit még szürkület volt csak a parázs adott némi támaszpontot a sötét szobában.

Mire valaki hirtelen pofon vágott. „Ne dohányozz!” ….kiléptem a testemből, megállt az idő... ez lett volna hosszú évek óta az első randi amikor nem ölöm meg a ribancot. Miért kell elrontani mindent, miért ilyen romlott ez a világ? A könyököm a hölgy sima arcához ért, majd egy hangos reccsenés kíséretében elfordult a lány feje majd hanyatt dőlt. Ordibálni kezdtem vele, könnyes szemekkel fojtogattam és vertem a fejét a csempébe.... én szerettelek!

De te, csak bántani tudtál....

Címkék: love

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr722056155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása