Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

2010 májusok

November20mail 2010.06.25. 12:36

máj 3.

Néha újrakezdeném, átélném máshogy a dolgokat...csak hogy tudjam jól e cselekedtem.

Hogy tudjam mennyi mindenről maradtam le, mennyi mindent hagytam elmenni a saját gyengeségem miatt.

Reméljük ha majd elmegyek, minden újrakezdhetek.

 

máj 4.

 

Hanyatló társadalom, szánalmas tömegek, gondolat nélküli üres testek, divatosnak tűnő farkast követve.

Hanyatló érzelmek, mert a „szeretlek” egy petting, a „társ” egy olcsó kurva aki elég romlott ahhoz hogy közkincs legyen, az „örökké együtt” meg a folytonos csalódás a másikba...de csak azért mert még keres. Ugyan...

 

 

máj 5.

 

Nézd meg a nyájat, kerítések közt agy hamis pásztorral.

Szellem vagyok köztük, kívülálló vagyok aki befelé néz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

máj 7.

 

A legtöbb ember nehezen fogadja el a halált,

de én nem tartozom ezek közé.

A fájdalomtól érzem magam kényelmetlenül.

Nem azért, mert gyilkos vagyok...

tényleg.

Csak nem értem ezeket az érzelmeket,

ami miatt nehéz őket eljátszanom.

 

máj 7.

 

Szeretek úgy tenni mintha egyedül lennék,

teljesen egyedül

talán egy poszt-apokalipszis vagy pestis

vagy valami következtében nem maradna senki,

aki normálisnak látszana

és akkor nem kellene tovább rejtegetnem az igazi énem.

Felszabadító lenne.

 

 

máj 12. Gwnnbleid

 

Bundáját megfesti vér, szépen lassan beteríti az egészet...oda a hófehér ártatlanság, mit mikor a hófedte földet mocskolja be a kiontott élet.

 

 

máj 13.

 

...már rég elolvadt, nyoma se látszik annak ami anno beborította az egész tájat.

Már elolvadt, már csak az emlékezetembe látom és érzem hideg érintését... már csak emlék.

 

máj 13.

 

úgy alszik ahogy te kedvesem, belőle még ömlik a füst az ég felé...belőled ömlik a vér, lefelé.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr512109173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása