Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Akkor hova? Az élőkhöz, akik jó szívükkel elárultak?

November20mail 2010.12.12. 20:22

 

Meghaltam.

-Eléggé. Ne aggódj annyira, hát nem ezt akartad? A te saját poklod. Saját magad hoztad létre, önszántadból.

 

Én öltem meg. Megöltem és a pokolban vagyok.

-Csalódott vagy, hogy nem látsz tüzet, meg köveket? Csak egy sivár helyet, aminek se eleje, se vége.

 

Én nem akartam...

-Elég a könnyekből, rászolgált arra, ami történni fog vele. Elárult téged. És magával vitte a gyerekedet.

 

Nem érdemelte ezt meg. Annyi jót tett már! Te is láthattad.

-Te ezt elviseled? A gondolatain egy másik férfival osztozol. Aki gondoskodik róla. Szereti őt.

 

Most hol van?

-Ő a holtak tápláléka. A könnyeid és a fájdalmad...csupán a bosszúvágyat táplálják. Mindazért, amit kénytelenek voltunk megtenni.

 

Azt hittem, hogy a gyerek az enyém.

-A gyerekeket nem érdekli, hogy kitől fogantak. Csak az, hogy ki gondoskodik róluk. Én is hívhatlak apámnak.

 

Ki vagy te?

-Én vagyok az apád, te pedig a fiam. Máshonnan származunk, de öröké itt leszünk. Mi teremtettük ezt a poklot, azok révén, akik ártottak nekünk.

 

Én nem ide tartozom.

-Nincs más megoldás, csak a bosszú.

 

Nem tartozok ide!

-Akkor hova? Az élőkhöz, akik jó szívükkel elárultak? Itt mi írjuk a szabályokat.

 

Többet tudok a sötétségről mint a fényről. Egész életemben ezt kutattam. Segítesz nekem bosszút állni. Én pedig örökké szolgálni foglak.

-Felejtsd el a fenti világot, apuci. Az csak további fájdalmat okoz. Ő épp itt szenvedett. Gyere! Lakomázz a fiaddal.

 

Bosszút akarok!

-A sötétség majd betemet. Nem leszel más, mint egy szörny, ha megteszed.

 

Bármit.

-Akkor legyen. Hozd vissza Őt... ha ez enyhít a lelkeden. De ne feledd...amint megtetted... már az enyém vagy.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr812511653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása