Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

hardcore

November20mail 2011.01.02. 20:06

 

Végre eggyel kevesebb, gondoltam magamban. Sikerült kihúzni egy újabb évet, alig hogy belemerülnék eme üdítő érzésbe.... kocognak a pezsgőspoharak. Mindenki ölelgeti a másikat és boldog új évet kíván, én csak a poharamat öleltem. És próbáltam mosolyogni. Most újból, előröl kell kezdeni, megint.

Ahogy belegondoltam ebbe, elszállt minden felszínes jókedv. Hiányzott egy két embernek a jelenléte, akikkel eltöltöttem volna úgy igazán, csak látni pár tekintet, amikre vágytam volna.

Azonban ez is csak egy év, olyan mint a többi.

Én is mint a többi ember, átpörgettem a fejembe ezt az évet. Nem baj hogy véget ért, voltak meseszép pillanatok, voltak rosszak....de itt vagyunk.

Megéltem életem eddigi legjobb napját, boldog voltam önfeledten legalább 24órát.

Majd megéltem pár igazán rossz dolgot is, csalódtam olyanokba akikbe nem kellett volna. Nem kaptam meg azt amikre vágytam.

Önző vagyok, de hát ki ne akarná a másik felét megkapni.

Idén nem leszek önző, idén beletörődött leszek.

Legyen ez az év a szélsőségek éve, a lelki és szellemi kitöréseké... legyen ez az év hardcore.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr92554986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása