Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Gondatlanságból elkövetett, 30napon túl gyógyuló súlyos lelki sértés

November20mail 2011.01.08. 00:49

Egy eszméim ellen elkövetett lelki erőszak áldozata lettem. Az általam képviselt „érték” (vagy átok) eltiprása. Belőlem fakadó szeretet és óvás, átlépése majd megtaposása.Ilyen ez az élet, ilyen a tudat. Nem hiszem hogy ez előre fele mutató dolog, nem komoly és biztos ; a felelőtlen élet. Az általam kreált világ teljesen kiégett, mert minek a mélyen Szántó gondolatok és érzések...ha egy carpe diem széttépi.Csalódott lettem, pedig nem kellene annak lennem, csak bánt hogy az amit adnék bárkinek is az ennyit ér.Önzőség ez is, mert miért is lenne jó... azért mert kipörgettem az Élet Ablak-Zsíráfját.Érzelmi és értelmi szinten túlnőttem egy képes gyermeklexikonon .Úgy látszik ez baj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr22568815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása