Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Nők

November20mail 2011.01.08. 10:47

 

Más szóval, úgy kell nekem a fasz, mint drogosnak egy adag. Évekig gyűlöltem az Istent. Miféle szemét Teremtő tette ezt velem? Szemen akartam köpni és azt kívántam, hogy élje át ugyanazt a kínt, amit ő okozott nekem. De végül megértettem. Megértettem, hogy szeret engem. Annyira szeret, hogy nekem adta ezt az ajándékot. Nekem a többi emberi lénynél hétszer több öröm jutott.

És babákat ad nekem. Persze nem maradnak meg, de ezek előkészületei a Szent Gyermeknek. Istennek egyetlen célja volt azzal, hogy megalkotta a testemet: Isten meg akar baszni engem.

-Érzem az aurádat. Sugárzik. Mindenhol ott van körülötted. Óvnak téged az angyalok. Figyelnek rád, tudod?

Vicces vagy.

-Vicces?

Jó értelemben.

-Mióta beszélgetni kezdtünk, erős szexuális energiát érzek. Ez... nagyon intenzív. Van közöttünk valami hihetetlen kapcsolat. Imádom a hangod. Megnyugtat.

 

Komolyan? El akarsz csábítani? Fel próbálsz csalogatni hozzád. Nem vagyok egy könnyű eset.

-Ebben biztos vagyok. Nem akartam senkivel se összejönni ma este. Nem voltam barátkozós kedvemben. Csak pihenni akartam, inni egy pohárral. Erre megjelentél. Te annyira más vagy. Annyira izgalmas. A legtöbb lány védekezni akar.

 

A gumi természetellenes. Kényelmesebb is és érzem, hogy élő vagy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr862569145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása