Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Nők

November20mail 2011.01.11. 12:03

 

A 'nimfomániás' kifejezést olyan férfiak alkották meg, akik félnek a nők szexuális szabadságától. A férfiak büszkék a hódításaikra, de a nőket az ilyesmiért ribancnak, kurvának, vagy szajhának tekintik. Hát én mindez együtt vagyok. Talán én vagyok az egyetlen igaz nimfomániás. Mindezek ellenére, talán el sem hiszed, de csak két évvel ezelőtt volt az első szeretőm. Azt hittem, szeretem őt. Bíztam benne. Amikor szóltam neki az én kis deformitásomról,csak csupa jót mondott.

„Bébi, a rendellenességed nem zavar engem. Ne hagyjuk, hogy közénk álljon. Ne hagyjuk, hogy bármi közénk álljon. ha együtt vagyunk. Annyira különlegesek vagyunk. Annyira különlegesek.

Veled akarom leélni az életemet. Szeretem az ajkaid, szeretem a hajad, szeretem a bőröd. Attól a perctől, hogy felébredsz, egészen addig, míg elalszol, bármit megtennék érted, drágám. Bármit!

Minden pillanatban boldoggá akarlak tenni, meg akarlak védeni. Te vagy a mindenem. Te adsz értelmet az életemnek. És nem csak a szexről beszélek. Házasságról, gyerekekről, ahogy együtt öregszünk meg. Arról hogy a szerelmünk egy magasabb szintre ér. Ígérem, bébi, hogy az első alkalom különleges lesz. Ugyan úgy akarsz te is engem, ahogy én akarlak téged. Érzed te is, bébi, érzed igaz? Kelj fel! Kelj fel!

- Miért? Miért?

Nyomás, tűnj innen!

- Miért?

El kell tűnnöd innen! Nyomás, kelj fel, te ribanc! Takarodj ki innen, te rohadt torzszülött! Takarodj kifelé a házamból!”

Természetesen, most már máshogy mennek a dolgok. Ellentétben a többi nimfománnal, az én igényeim nem pszichológiaiak, hanem fizikaiak.

Címkék: nők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr732576305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása