Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

tavasz

November20mail 2011.03.19. 02:58

szió!

nem nagyon tudok aludni, és csak Te jársz a buksimban. számomra nagyon furcsa érzés ez most ami átjár engem, mert én nagyon realista vagyok és előbb az ész aztán a szív és a lélek. így van rangsorolva, ami most felborult. a svájci óraműben keletkezett egy csodálatos "hiba".
nem tudom leírni és szerintem sose fogom tudni kifejezni, mindentől függetlenül, azt h mennyire jó hatással vagy rám. eléggé labilis és kaotikus személyiség vagyok, sok olyan történt velem ami mással élete során sose találkozik.
és így Te széttörsz mindent velem kapcsolatban, láthatatlanul is elég erős benyomást keltesz bennem. annyira Tiszta vagy. bárhogy is alakuljon ez a dolog kettőnk közt, én már úgy érzem sok sokat nyertem. kevés ember van rám ilyen nagy hatással. szeretném ezt valahogy viszonozni, amit szerintem sose fogok tudni, Álomszuszék :) maradj mindig ilyen, mint ami most vagy! lassan 3óra, aztán lassan 4 és írok egy "ébresztőt". féltem ezt leírni, mert így elég egyszerűvé vált a játék a Te szemszögedből, remélem Te máshogy érzed. félek h ráunsz erre. tartok tőle hogy ezután nem lesz izgalmas a hajsza, de muszáj volt leírnom mert nem bírtam magamban tartani. nagy hatással vagy rám Te lány!
nem fárasztalak ezzel többet, elég ennyi bőven!
puszaságok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr682751949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása