Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

It's kind of I

November20mail 2011.04.28. 15:40

Én öngyilkos akarok lenni.
-Ezt töltse ki.

 

Szóval, egyébként is. Hogy vagy? Van egy cigid?
-Hát,...nincs sajnos.
Mi bajod van?
-Semmi, csak nem dohányzom.

Úgy értem, mit keresel a sürgősségin,vasárnap hajnali ötkor?
-Hát, azt hiszem, az utóbbi időben elég zavaros gondolataim vannak.
Hallgatlak.
-Ezeket a dolgokat elég nehéz elmagyarázni, de, tudod, van ez a lány,...
Igen, értem.
-És a nyári iskolai jelentkezéstől is totál kivagyok.
Nyáron iskola?
-Igen, ez egy eléggé rangos...
Miért akarsz te nyáron is suliba járni? A tengerparton kéne lógnod és férjes asszonyokra vadásznod.
-Maga orvos?
Mit tippelsz?
-Hát,nem igazán néz ki orvosnak.
Hallottál már Doogie Howserről? Nos, remélem rendbe hoznak, bármi bajod is van.
-Köszönöm.
 

 

Igen. Szóval, mióta vannak öngyilkos gondolataid?
-Nem is tudom, már vagy egy éve depressziós vagyok. És már azelőtt is gondoltam ilyesmire, de nem ennyire. Sose volt ennyire valódi.
Történt veled ma valami, ami konkrétan kiválthatta ezt belőled?
- "Néha azt kívánom, bár lenne valami egyszerű magyarázat a depressziómra. Mondjuk, hogy vert az apám, vagy szexuálisan molesztált. De az én gondjaim
sokkal kevésbé drámaiak. Például, hogy apám folyton hülyeséget kérdez:
Szóval, hogy tetszett az első tőzsdei spekuláció óra?...
És egy kicsit talán túlzásnak tűnhet,de ha felidegesítenek, mindig elhányom magam. Néha még a barátaim is úgy néznek rám,mintha egy másik bolygóról
jöttem volna. Ráadásul totál odavagyok ezért a lányért. Aki viszont történetesen
a legjobb haverommal jár. Szóval, ez nem elég ok arra,
hogy leugorjak egy hídról?"
Hát,...nem, semmi szokatlan.
Szedsz valamilyen gyógyszert?
-Zoloftot szedtem, de abbahagytam.
Valóban? És az orvos mondta, hogy abbahagyhatod?
-Nem, magamtól álltam le vele.
Pedig nem kéne. Nos, úgy tűnik nem vagy önveszélyes, úgyhogy a javaslatom az, hogy
közöljük a szüleiddel, mi a helyzet, és a járóbeteg kezelésünkön fogsz részt venni, oké?
-De nekem azonnali segítségre van szükségem.
Tudom, hogy feldúlt vagy. De, Craig, ebbe az intézménybe csak nagyon beteg embereket utalunk be.
-De én is az vagyok. Nem utalhatna be mégis?
A szüleid engedélye nélkül nem.
-Ez nagyon komoly dolog. Talán nem voltam elég világos, mennyire komoly a helyzet. Azt érzem, hogy hatalmas falak vesznek körül, miközben mindenki más gond nélkül átlép rajtuk. Tudja, csak én nem. Érti? Rettegek, érti? És nem engedhet csak így el. Nem tudom, mit, de talán tennék valamit. Úgyhogy a segítségére van szükségem.

FELVÉVE.
FELNŐTT PSZICHIÁTRIA

Címkék: felnőtt pszichiátria

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr772862108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása