Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

benice in wonderland

„ ha ismerted volna Isten igaz természetét, te is lázadtál volna „

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

It's kind of IV

November20mail 2011.05.04. 09:18

Te miért kerültél ide?
-Haver, te sose adod fel, ugye? Én itt nyaralok.
De komolyan.
-Ez komoly. Van, aki luxusszállodába megy, én idejöttem. Kis kikapcsolódás, kis feltöltődés. Kapsz rendesen enni. Néha még meg is izzadok.
Én mást hallottam.
-Mit hallottál?
Hogy egy pingvint akartál megerőszakolni az állatkertben.
-Ki mondta ezt?
Nyugi, haver.
-Nagyon vicces.
Igazából én hallottam, hogy a könyvelőd arra utalt, hogy öngyilkos akartál lenni.
-Lehet, hogy ez most meglep téged Király, de ő nem a könyvelőm.
Nem mondod, komolyan?
-És hatszor is megpróbáltam véget vetni az életemnek.
Bennem is felmerült, hogy megteszem, de ott a hídon már nem voltam rá képes és egyenesen idejöttem.
-Mi állított meg?
A családom azt hiszem, a szüleim, a húgom. És a tudat, hogy milyen rosszul érintené őket.
-Látod, ez az, amit nem értek benned. Belevaló vagy, okos, tehetséges. Családod van, akik szeretnek, bár bebújhatnék a bőrödbe egy napra. Én...annyi mindent tennék. Én...
Nem is tudom, én csak, egyszerűen csak élnék. Ha ez jelent valamit. Menjünk.

Címkék: felnőtt pszichiátria

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://november20.blog.hu/api/trackback/id/tr442876331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása